تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 افزایش ورودی گوگل تور آنتالیا خیریه ها بک لینک آژانس دیجیتال مارکتینگ
بستن تبلیغات [X]
 تصمیم برای سرنوشت

درمان کمرویی و خجالت- یکی از تکنیک های موثر در درمان کمرویی و خجالت، معرفی خودتان است. چطور؟ به روش زیر دقت کنید:

در ۱۰ جمله ویژگی­ها و خصوصیات اصلی خود را معرفی کنید و بر حسب میزان اهمیت‌شان برای شما از ۱ تا ۱۰ نمره دهید و آنگاه آنها را در سه گروه مثبت (مثلاً آدم شادی هستم، زرنگ و باهوش هستم و …)

حالا ویژگی­های منفی: (مثلاً چاقم، کم حوصله هستم و …) و خنثی (مثلاً دانشجو، ۲۳ ساله، مرد و …) طبقه‌بندی کنید.

حالا برای درمان کمرویی و خجالت، مجموع نمرات در هر یک از دو گروه مثبت و منفی را حساب کنید. کدامیک برتری دارد؟ در مورد این ارزیابی نظر یکی دو دوست و اعضاء نزدیک خانواده، که شما را تقریباً به خوبی می‌شناسند، بپرسید. نظر آنها چقدر با نظر شما همخوانی دارد و در چه زمینه‌هایی اختلاف نظر وجود دارد؟


ادامه مطلب تعداد بازدید 4871 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:40 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]

درمان کمرویی و خجالت- یکی از تکنیک های موثر در درمان کمرویی و خجالت، معرفی خودتان است. چطور؟ به روش زیر دقت کنید:

در ۱۰ جمله ویژگی­ها و خصوصیات اصلی خود را معرفی کنید و بر حسب میزان اهمیت‌شان برای شما از ۱ تا ۱۰ نمره دهید و آنگاه آنها را در سه گروه مثبت (مثلاً آدم شادی هستم، زرنگ و باهوش هستم و …)

حالا ویژگی­های منفی: (مثلاً چاقم، کم حوصله هستم و …) و خنثی (مثلاً دانشجو، ۲۳ ساله، مرد و …) طبقه‌بندی کنید.

حالا برای درمان کمرویی و خجالت، مجموع نمرات در هر یک از دو گروه مثبت و منفی را حساب کنید. کدامیک برتری دارد؟ در مورد این ارزیابی نظر یکی دو دوست و اعضاء نزدیک خانواده، که شما را تقریباً به خوبی می‌شناسند، بپرسید. نظر آنها چقدر با نظر شما همخوانی دارد و در چه زمینه‌هایی اختلاف نظر وجود دارد؟


ادامه مطلب تعداد بازدید 4767 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:40 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]
اختلال اضطراب اجتماعی یا همان (social anxiety disorder)بر کسی پوشیده نیست که رابطۀ عمیقی بین شخصیت، افکار انسان و اختلال اضطراب اجتماعی وجود دارد. از نظر تعریف به مجموع الگوهای فکری،احساسی و رفتاری منحصر به فرد و نسبتاً ثابت هر فرد شخصیت و به عملکرد مغز ضمیر، روان یا ذهن گفته می شود. ضمیر یا روان در سه سطح ناخودآگاه، نیمه خودآگاه و خودآگاه عمل می کند که مرکز آنها در مغز متفاوت ولی مرتبط با هم هستند.


ادامه مطلب تعداد بازدید 4622 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:39 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]

کمرویی و 3 روش دوست شدن با افراد جدید

کمرویی و مشکلات آن بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است. یکی از مشکلات کمرویی مواجه شدن با افراد جدید و ایجاد دوستی های تازه می باشد.

بیشتر افرادی که می خواهند از مشکل کمرویی نجات یابند سه استراتژی غلط را دنبال می کنند.

3 استراتژی غلط در کمرویی و دوست شدن با دیگران:

اول اینکه افرادی که دچار کمرویی هستند سعی می کنند برای شروع با افراد فوق موفق در روابط اجتماعی و به قول معروف نقل مجالس دوست شوند. این روش باعث می شود شما احساس حقارت و خود کم بینی شدیدی داشته باشید و دائم بهبود ناچیز خود را با قهرمان بازی های فرد شلوغ و خون گرم اجتماعی، مقایسه کنید. عیب این کار سرخوردگی و ناامید شدن از غلبه بر کمرویی است که در درازمدت شما را آزار می دهد. بهتر است بجای مقایسه کمرویی خود با افراد بسیار محبوب و اجتماعی، فقط در برخی مواقع الگو بگیرید، همین. افراد موفق اجتماعی معمولا تجربه های زیادی در روابط دارند که باید شما این مسیر را آهسته و پیوسته طی کنید.


ادامه مطلب تعداد بازدید 4599 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:38 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]

دو راه ساده برای شروع صحبت.

چگونه سر صحبت را باز کنیم؟ این سوال بسیاری از افراد بخصوص انسانهای کم روست. اکثر ما آدم ها از دوران کودکی طوری تربیت شده ایم که فکر می کنیم باید همه ما را دوست داشته باشند و مورد قبول همه باشیم! در صورتی که اگر با واقعیت زندگی روبرو شویم، همیشه در زندگی موافقان و مخالفان زیادی خواهیم داشت. نکته قابل توجه این است که هر چقدر موافق بیشتری داشته باشید به همان نسبت مخالفان شما هم زیاد می شوند. بسیاری از نقاط قوت شما که برای عده ای جذاب است برای بقیه غیر جذاب و یا حتی عذاب آور باشد!

پس با این حساب از امروز سعی کنید خود را درگیر تایید مردم نکنید و با خیال آسوده با دیگران ارتباط برقرار کنید، فارغ از اینکه بخواهید او را شیفته خود کنید.


ادامه مطلب تعداد بازدید 4513 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:37 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]
درمان خجالتی بودن وقتی راحت تر می شود که قدرت رویاپردازی و تصویر سازی را در خود تقویت کنید. برای درمان خجالتی بودن ابتدا به سراغ تصویری از یک زندگی ایده آل می رویم:


ادامه مطلب تعداد بازدید 4408 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:37 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]

آداب معاشرت – این ۳ کلمه طلایی و کلیدی نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی و خانوادگی دارد.

در رفتار خود باید طوری برخورد کنید که تبدیل به الگوی آداب معاشرت باشید یعنی دیگران شما را الگوی خودشون قرار بدهند و برای الگو شدن راه درازی در پیش دارید. اما نگران نباشید بزرگترین راهپیماییهای دنیا از قدم اول شروع شده است.

به قول امانوئل کانت باید طوری رفتار کنید که به دیگران بتوانید بگویید مثل من باش!


ادامه مطلب تعداد بازدید 4391 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:36 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]

درمان استرس و اضطراب اجتماعی با تحلیل افکارمنفی با شناسایی افکار خودکار منفی و اضطراب‌آور شروع می شود.

در هر فرد افکار و موقعیت‌های اضطراب‌آور و احساسات و واکنش فرد به آنها متفاوت است و برای اینکه بتوان هدفمند درمان استرس و اضطراب را شروع کرد، باید با با آنها برخورد.


ادامه مطلب تعداد بازدید 4167 ،
تاریخ : دوشنبه 6 دی 1395 | 2:35 | نویسنده : حسین | [cb:post_comment_text] [cb:post_comment_count]